Fredag!

Sitter nu och väntar på att barnen ska komma så vi kan börja vår vecka tillsammans. Efter denna veckan ska de vara borta i 2!! veckor hos sin pappa. Har aldrig varit utan dem så länge så det kommer att bli en pärs.

Mina föräldrar kommer också hit i kväll så de får träffa sina barnbarn. Vi ska käka pizza ihop och bara mysa. Jag ska serva mina föräldrar med gott vin, det är de värda efter denna veckan av suverän uppassning av mig. Jag har blivit skjutsad hit och dit, min tvätt har blivit ren och struken och jag har fått käk när än det har behövts. Snacka om totalservice!

Jag var och röntgade armen igår och sen pratade med en ortoped. Tydligen har benet flyttat sig lite så  jag ska dit om en vecka igen och röntga. Har det flyttat sig mer då så ska det opereras. Hu! Det hade jag inte väntat mig. Jag blev så paff så jag bara gick därifrån utan att fråga hur det skulle gå till. Så nu håller jag mig lugn tummarna för att det ska visa bra bilder på torsdag.

Barnen har varit lite fundersamma hur vi ska klara oss denna veckan. När jag sa att vi hjälps åt med matlagning osv så började Storebror rabbla upp vilka maträtter han kunde laga och så var det problemet löst :)

Ha en skön helg alla!

♥Kram A♥

UPDATE: Detta skrev jag igår men kom inte med förrän idag lördag, hrm.

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0