Onsdag!

Semestern i Vimmerby var jätteskön. 30 grader varje dag, nära till vattnet och trevliga middagar vid långbord om
kvällarna. Matcherna gick väl så där, de vann 2 och förlorade 4. Fast jag är förundrad över att någon orkade jaga en boll i den hettan.
I söndags kom vi hem. Lillasyster tog en lång vila (3 timmar!) när vi körde hem så hon var en piggelin på kvällen när jag var ett trött vrak.

I måndags steg vi upp tidigt, det var flyttdags för min bror och svägerska. Klockan 8 bjöd de på frukost i sin lägenhet, sen var det bara att börja bära in i lastbilen. Jag bar inte så mycket tack vare min arm men jag gjorde vad jag kunde för att se till så att deras lilla 6 månaders tjej var glad.

Igår och idag har det varit bad på schemat. Skönt att bara slappa och gotta sig i solen. I kväll är vi bortbjudna till Ingela och hennes familj. God mat blir det alltid och härligt tjejsnack också. Och vi har mycket att ta igen så det ska bli jättekul!



Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0