Aj aj

Då var första träningsveckan över. Två yogapass och ett steppass på Friskis har det blivit.
Yoga har jag aldrig provat på tidigare så det var spännande. Stillsamt och utan krav. Andningen måste jag jobba på för jag har en tendens att hålla andan när jag tar i.

En total motsats var step. Har tränat det tidigare med det är som sagt minst ett år sen jag hade träningskortet framme. Kul var det! Jag måste säga att jag föredrar när det är fart och hög musik och man verkligen känner att kroppen måste jobba.  Och den fick visst jobba, har lite träningsvärk idag faktiskt. Det känns var vaderna är om jag säger så :O)

Denna veckas träning blir yoga i morgon, aerobic på fredag och sen step på söndag. Mamma rycker in och passar barnen i morgon eftersom det är barnvecka.


Idag var lilla Vera och hälsade på oss på jobbet.  Lilla snuttan, alldeles varm, fick en massa pussar av faster.

Kloka kommentarer
Postat av: SSM

tack för ditt tips på musik i min blogg - ska ladda ner på en gång!

2008-01-14 @ 19:38:13
URL: http://sexysoccermom.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Men shit vad duktig du är som tränar och står i!
Någongång kommer jag också:)
Puss på lilla Vera, kram

2008-01-15 @ 07:45:04
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Jesperane

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-02-26 @ 14:24:03
URL: http://jesperane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0