Vilket ben ska jag stå på?

I morgon går jag till jobbet och vet inte vem som är min arbetsgivare. Jag har inte bytt jobb, nej då jag är på samma ställe som de senaste 15 åren. Men chefen har sålt delar av sitt företag och det betyder bl a att all personal går över till det andra företaget. Om man tackar ja till deras erbjudna tjänst. Jag fick ett trevligt erbjudande som innebär samma förmåner och samma arbetsuppifter. I Stockhom.
Låter kanske inte så kul när man har allt här :( Så nu tjafsas det om vem som ska få äran att behålla mig. Är det gamla arbetsgivaren eller nya?

Samtidigt som detta händer så har jag en tuff fight om barnen framför mig. Genomjävligt att gå igenom men det måste komma något bra av det i slutet. Jag känner lite panik inför det som komma skall, jag tappar tokmycket hår pga av stressen. Men det måste göras. Allt för att barnen ska få lugn och ro. Fasen vad skönt om allt bara kunde lösa sig så jag slapp den där hemska klumpen i magen den veckan barnen är i väg.

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj mycket på en gång....känner mig tokdum som inte hunnit med att vare sig läsa din blogg eller höra av mig....Förlåt.

Men det blir bättre snart, snart träffas vi också förhoppnnigsvis. kram

2008-09-02 @ 09:21:41
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Det är lugnt, jag vet var du finns när jag behöver dig. Håll tummarna den 10:e :) Kram

2008-09-02 @ 20:20:50
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0