För 5 år sedan...




kom du in i mitt liv och förälskelsen var total. När jag tittade in i dina ögon för första gången drunknade jag. Jag visste att vi skulle få många skratt ihop och vi skulle ha många fighter också, du lilla viljestarka tjej!

Idag har vi, brorsorna och jag, sjungit med morgontrötta röster och gett dig dina paket. Morfar kommer och käkar lunch med oss, tacos och chokladpudding, enligt din beställning.
Det är med sorg i hjärtat som jag sen skickar iväg dig en vecka, så här på din födelsedag. Vill ju fira rejält som man ska, med ballonger och gäster :)

Kalas med gäster och många fler paket blir det så klart. Först fyller storebror år om en vecka, på en sån där braig fredag, när ni kommer i stället för åker. Sen på lördagen, då ska vi fira länge och väl!

Så älskade lilla Alma, grattis på hela-handen-dagen. Jag älskar dig♥


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis lilla loppan och många kramar fån oss!

Hoppas chokladpuddingen smakade fint.

2008-08-16 @ 11:12:32
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Tack, hon blåste ut sina ljus och mumsade sen glatt :) Kram!

2008-08-16 @ 13:01:01
URL: http://annaoco.blogg.se/
Postat av: Mm

Grattis älskade lilla Alma.

Anna, du är en fantastisk mamma. Du har förstått att man själv halkar ner ett pinnhål den dag man får sitt barn i famnen. Och man gör det gärna. Barnen är och förblir nummer ett i ens liv.

2008-08-16 @ 20:42:54
Postat av: annaoco

Mamma: Visst är det så, det är inte ens en uppoffring. Önskar bara att alla föräldrar tänkte likadant... Vad mycket skit man sluppit då.. Kram!

2008-08-16 @ 22:07:09
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0