Torsdag

Igår var jag iväg på tjejmiddag, hur trevligt som helst! Vi är 4 tjejer från skoltiden som fortsätter att träffas, kollar av hur alla mår, senaste skvallret och annat trevligt. Igår var vi bara tre, en tjej låg hemma i influensa, stackare!
God pastasallad med vitlöksbröd blev vi bjudna på och en smarrig chokladtårta till efterrätt :)

I dag på lunchen ska jag träffa min lilla brorsdotter Vera. Jag och mamma tar med goda baguetter och vi ska mysa järnet med lillan. Abstinens kallas det *L*

I morgon kommer mina älsklingar hem! Hämtar dem direkt efter jobbet, sen blir det hem och fixa lite käk tillsammans. Saknar dem i massor!!

323819-31
                                     Bild: Solande mamma

Kloka kommentarer
Postat av: Linda P

Alltså jag kunde inte låta bli så jag var på kundkvällen/modevisningen :) Var du där?? Köpte dock inget. Duktigt va´?? Ha det så mysigt med älsklingarna. Själv ska jag var solo hela lördagen och söndagen. Ska bli rätt skönt faktiskt!

2008-04-03 @ 21:56:44
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Zassi

Låter som en alldeles underbar träff! Ja både med brudarna och lilltjejen :)
Ha en lika ljuvlig fredag!
Kramiz//Z

2008-04-04 @ 10:17:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Imrejennifer

Very informative. Great site. Really professional.

2008-09-17 @ 10:16:02
URL: http://imrejennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0