Måndag

Vaknade i morse och var totalt missnöjd med helgen. Tycker att jag inte fått ut tillräckligt av den. Det är inget måste att hinna med så mycket som möjligt, har slappat en hel helg och varit toknöjd på måndag morgon.

I fredags var jag hembjuden hos min bror och svägerska. De bjöd på tacos och bebismys, jättegott och härligt!
Lördagen började jag med att sitta hos frissan i 2,5 timmar. Slingor och klippning, sen blev det en runda på stan.
En vända i solariet blev det också. Sen blev det inget vettigt gjort, skulle vara taxi vid halv 10 åt några kompisar som kom från Tyskland.

I går var jag några timmar på skolan. Barn och föräldraföreningen anordnade Skolans dag, en massa aktiviteter för att skaffa pengar för att göra skolgården bättre och nya leksaker till barnen. En lyckad dag med mycket folk och bra väder.

Tittar man närmre på det så var det väl ingen misslyckad helg, det kändes bara som det gått lite väl fort från fredag till måndag. Men så är det väl alltid *L*

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0