Lista

Hittade denna listan hos Linda K, lite lagom käck;

Tre namn jag går under: Anna, mamma, älskling, MAAMMMMAAA (när lillasyster är i underläge)
Tre saker som skrämmer mig: Att något riktigt illa ska hända barnen, framtiden ibland, antalet ursäkter man kan komma på för att få äta choklad fastän man inte ska ;o)
Tre saker jag har på mig: Skönaste jeansen, husnycklarna för de sitter i dörren hemma, ännu skönare pjucksen och perfekta behån som håller allt på rätt plats
Tre sanningar: Hatar min handstil varje gång jag fattar en penna, kan ligga o slappa en hel helg om kidsen är i väg, älskar att göra listor men är inte lika duktig på att följa dem
Tre saker jag verkligen vill ha: Barnen - alltid, en vettig relation med exet tillika barnens pappa, sol

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

OOps glömde du nycklarna hemma....inte bra!

Trevlig helg på dig, kram

2008-04-11 @ 09:19:50
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Linda K

ja visst kändes den lagom :D

2008-04-11 @ 09:30:57
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0