Och regnet det bara öser ner..

Det fullkomligen ÖSER ner utanför jobbfönstret nu. Vattnet hinner inte rinna undan så det bildas stora sjöar som stackarna som är ute får desperat hoppa över. Nåja, jag är glad att jag sitter inne på ett varmt kontor just nu. Mysigt är det också att min utsikt är ett fint träd som börjar skifta i en härlig gul-orange ton.
I går var det sista fotbollsmatchen för storebror. Hur kul det än är att stå och heja på killarna så ska det bli skönt när alla aktiviteter tar slut. Jag ser fram emot en skön höst med mycket mys med mina barn. Förr i tiden brukade vi ha en tv-fri kväll på tisdagen. Vi bakade eller spelade spel, allt efter barnens önskemål. Om vi bakade så var fikan fixad till onsdagen när vi åkte till badhuset där lillebror var på simskola. Vi stannade kvar och badade och hade det riktigt mysigt ihop. Sen var alla lagom trötta när vi kom hem :o) Detta tänkte jag att vi skulle börja med igen. Jag är ju ledig med lillasyster på onsdagar, medans storbror och lillebror slutar kl 13 så då kan vi få en mysig eftermidag på badhuset.
Mysigt var dagens ord, har använt det flitigt i detta inlägg ;o)

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mysigt med Tv-fria kvällar och bakning! Tisdagar brukar bli en bakdag hemma hos oss också och ikväll är inget undantag tror jag.Funderar på kanelbullar!
kram

2007-09-18 @ 11:35:22
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Ulle

Idag är det bättre väder här, men igår öste det ner hela dagen. Misstänker att ni blev blöta vid fotbollsplanen. ;)
Tv-fria kvällar är ett bra påfund!
Kram!

2007-09-20 @ 09:01:26
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Johnfelicia

This is a very good site. Thank you.

2009-11-19 @ 11:03:34
URL: http://johnfelicia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0