Shopping i dagarna 3...

... trodde jag.
Shoppingäventyret började i söndags. Det var min födelsedag, men eftersom barnen inte var hos mig den dagen så ska jag fira en annan dag. Men något roligt vill man ju göra ändå. Tyvärr är jag barnsligt förtjust i att fylla år, älskar att öppna paket på rätt dag.
Min bror ringde och frågade om jag ville följa med honom och kära svägerskan till Burlöv center. Eftersom jag inte varit där och var sugen på att hitta på något kul så följde jag med.

Tunika och jacka från H&M

Jackpot blev det! Har letat efter både tunikan och jackan i min storlek i Kristianstad och Helsingborg men inte lyckats. Nu hittade jag båda. Och billigt blev det ;o) Mamma ville nämligen ge mig jackan i födelsedagspresent.

I går åkte jag med sällskap till Ullared. Vi steg upp i svinottan och rullade i väg kl 5. Nu tog det ju inte så lång tid att köra dit så vi kom fram 1 timme innan affären öppnade. Men som tur var så öppnade de kl 7 istället för 8, jippi!
Jag hade inte så lång lista som jag skulle beta av, det var mest fingervantar och termobyxor som behövdes. Men visst, en del annat smått och gott hamnade av en slump i vagnen.

I dag var det meningen att jag skulle få gå och strosa på Ikea. Tyvärr blev min shoppingvän dålig så vi får ta det en annan dag. Alltid något att se fram emot ;o)

Kloka kommentarer
Postat av: Madeleine

Gillar den tunikan, jättefin. Letar ngt liknande:)

2007-10-31 @ 18:24:30
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Rubenanneli

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-13 @ 08:46:22
URL: http://rubenanneli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0