Nutella-hallonmuffins

står på kvällens baklista. I somras provade vi att baka muffins med färska hallon och nutella i.  Smakade himmelskt kan jag säga! Så barnen vill att vi gör en repris i kväll.
Kanelbullar var också ett önskemål men jag tror att det blir lite svårt att hinna med. Kanske kan jag och lillasyster göra det i morgon när vi är lediga.

Spela spel hade jag tänkt att vi skulle hinna med i kväll. Eftersom vi ska ha tv-fri kväll så gäller det att sysselsätta de små liven.

Snart är det dags för lunch. Ska träffa en av mina bästa vänner på ett ställe jag aldrig varit på tidigare. Blir trevligt med härligt tjejsnack. Tycker nämligen att jag har försummat denna Vännen så nu är det dags för skärpning :o)

Kloka kommentarer
Postat av: Vännen

Tack för trevlig lunch, känner mig inte alls försummad men lunchar gärna lite oftare eftersom det är så trevligt sällskap! Hoppas bakkvällen blev lyckad, det lät smarrigt värre. Kram

2007-10-10 @ 09:57:06
Postat av: M i n d i

Undrar om det är samma muffins som jag har bakat från ett recept ur ICAS Buffé tidning? *var har jag lagt receptet någonstanns nu då....*

Kramis
M I N D I som hittade hit från någon annans blogg :)

2007-10-23 @ 09:58:08
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0