Klarvaken

Jag har verkligen inget problem med att stiga upp. Om det så är 4 på morgonen så är jag klarvaken och sätter lätt benen över sängkanten.
Det behövs inte sägas att jag då inte är en kvällsmänniska. Fast med tanke på att mina barn aldrig sovit länge på morgonen, så har jag varit tacksam för att vara morgonpigg.

I natt var jag inte lika tacksam. Vaknade kl 3 och var inte det minsta trött. Somnade vid 23 efter filmkväll med tjejerna, så man kunde inte skylla på att jag somnat tidigt i soffan under en filt ;o)

Tidigare morgnar har jag bara hunnit vakna så har jag bombaderats med en massa tankar om allt möjligt. I natt var det helt stilla!
Var tvungen att slå på tv:n för att roa mig lite. Undrar vem som tittar på de där tävlingsprogrammen där man ringer in, kl 4 på morgonen?? Fastnade vid ett avsnitt av Alias.

Klockan hann bli 5 innan jag somnade. Kul, när man ska stiga upp 6.30 och jag ska på tjejmiddag i kväll och då brukar det bli seeent. Lär gäspa innan vi har ätit färdigt, trots ett härligt sällskap.

Positivt var att jag fick tidningen levererad in till sängen så jag kunde ligga lite extra och gotta mig i sängvärmen.


Kram till er alla!


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du brukar ju börja gäspa sisådär runt 21 tiden så det blir kanske liiite tidigare ikväll? *L*
Kram

2007-11-28 @ 14:22:52
URL: http://endelavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0