Helgrapport

Min helg började redan i torsdags kväll. Eftersom jag tagit ledigt i fredags så hämtade jag barnen redan på torsdagen. På så vis slapp vi ju stiga upp tidigt, vilket bara var skönt eftersom vi var bortbjudna hos en av mina bästa vänner och hennes familj.
Lillasyster hade lite feber men inte skulle det hindra henne från att åka till sin E. En go tjej några år äldre än lillasyster med mycket spännande saker på sitt rum.
Som alltid bjöds vi på god mat och efterrätt och härligt sällskap. I vanlig ordning åker jag därifrån med ett löfte om receptet, för det bjuds alltid på någon ny rätt som man ser fram emot att få äta igen.

I lördags var det full fart. Jag firade min födelsedag och vid 17-snåret började gästerna trilla in. Tack vare att lillasyster vaknade okristligt tidigt glad som en lärka så hade jag gott om tid att förbereda maten. Kvällen blev lyckad, gästerna nöjda, och jag lufsar nu runt i de skönast inneskorna som finns, tack brorsan och snälla svägerskan! 

Söndagen.... är väl en vilodag?!  Enough said :o)

Kloka kommentarer
Postat av: Starmoonlightn

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2008-01-04 @ 14:31:53
URL: http://starmoonlightn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0