En lååång men rolig lista

Hittade denna listan hos CarlssonKarlsson; orkar ni läsa alla mina svar ;o)

Vilken svordom använder du mest?  Fan

Äger du en iPod?  Nej, tyvärr

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  5.30 om barnen är hemma , annars 6

Hur många resväskor äger du?  Inga

Använder du flip-flops?  Ja, gärna

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Skulle gärna ha ett kort med mig och mina barn

Vilken var den senast filmen du såg?  Förtrollad, med sonen


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  Hel barnfamilj 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?  Ett nytt kök

Har någon någonsin kallat dig lat?  Jo då, skilde mig från honom

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?  Har inga problem att somna, tvärtom

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?  Kör blandade låtar från mobilen

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?  Rihanna 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?  Hemlisfritt denna veckan

Vad åt du till middag senast?  Pizza på julskinka, snart är rackaren slut :o)

Använder du huvtröjor?  Gärna

Kan du vissla?  Ja, mesvissla. Ingen busvissling tyvärr

Vem var den senaste som ringde dig?  Pops

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?  Eh, larven.. för barn. Allt annat är bläk

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?  Det finns säkert någon...

Vilket riktnummer befinner du dig i?  Det börjar på en nolla..

Tittade du på tecknat när du var liten?  Ja, då var det ju inte lika vanlig som nu, då satt man spikad kl 15 på julafton ;o)

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom stort

Hur många syskon har du?  2 äldre brorsor

Är du blyg inför det motsatta könet?  Beror på situationen

Vilken film kan du alla replikerna till?  "Nobody puts Baby in a corner" Kanske inte alla men Dirty Dancing har jag sett många gånger

Äger du några band t-shirts?  Inte en enda

När flög du senast?  Läääänge sedan

Hur många stolar står runt ditt köksbord?  4 st, en för varje rumpa i familjen

Läser du för skojs skull?  Nej, jag läser för att jag mår bra av det

Pratar du några andra språk?  Engelska, lite tyska

Diskar du din egen disk?  Jepp med hjälp av diskmaskin förstås som stora sonen tömmer

Har du gråtit offentligt?  Oh yes

Har du en stationär dator eller en laptop?  Stationär, drömmer om en bärbar

Försöker du alltid att lära dig nya saker?  Nej, går den trygga invanda vägen alltför ofta 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?  En tatuering skulle jag vilja ha

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Ja, är svag för riktig romantik

Kan du kasta macka?  Nej

Har du någonsin varit på Jamaica?  Nej igen

Vad har du med dig in på bion?  Biljetten.... Nej, popcorn och läsk ska det vara

Vem var din favoritlärare och varför?  Min klassföreståndare på högstadiet, lagom sträng, lagom snäll

Har du dejtat någon av en annan religion?  Nej

Vad har du för väder?  Typiskt julväder, blåst och småregn

Har du en favoritblogg?  Nej, jag har flera

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Engelska

Gillar du att flyga?  Ja

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?  Omtänksam

När sov du senast på golvet?  1993 eller 1994

Vilken är din favoritdrink?  Piggelin

Vilken är din mammas hemstad?  Kristianstad

Vilken är din pappas hemstad?  Kristianstad

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8

Är dina dagar fullbokade och stressade?  Varannan vecka lugna gatan och de andra ganska hektiska när det är fotbollssäsong. Fast försöker att inte stressa, bara ha lägre krav

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?  Har säkert hänt

Vilken är din favoritfrukt?  Nektarin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?  Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag?  34

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Det stör mig mycket med stavfel

Tror du på liv på andra planeter?  Vet faktiskt inte längre, innan trodde jag att vi inte kan vara de enda varelserna men nu vet jag inte

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?  Den som alltid gör mig arg nu för tiden

Tror du att Gud är man eller kvinna?  Definitivt kvinna

Vad var det senaste du åt?  Nog för att jag behöver kom-ihåg-piller men så senil är jag inte. Har redan svarat

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?  Tror det handlar mer om hur personen är än vilket kön

Hur valde dina föräldrar ditt namn?  Inte en susning

Gillar du senap?  Minimalt

Vad säger du till själv när allt känns svårt?  Ta en bit choklad till ;o) Nej, att jag ÄR stark innerst inne

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  Nej

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?  Marge Simpson? Nej jag vet inte

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Inga köp

Tycker du om att krama folk?  Tokmycket, fast rätt folk förståd

Skulle du säga att du är trendig?  Nja, gillar mer det klassiska med trendigt inslag. Vissa trender är ju gräsliga

Äger du en digitalkamera?  Nej, inte nu längre

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?  Ingen vad jag vet

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?  Ja

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?  Hm, vad heter den? Det var om barn som for illa

Vad är du allergisk mot?  Penicillin

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Inte alls

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  Ingen aning

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?  De som orkar genom hela listan ;o)


Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0