Bra början på helgen

Tidig fredags kväll, sitter här nyduschad och som vanligt har jag klädångest :o)
Inom en timme ska jag vara hos min mamma på fördrinkar, sen ska vi åka in till stan och käka med våra jobbarkompisar.
Varje år brukar vi ut och äta inför julen, någon gång har det blivit julbord, vi har även provat mat och uppträde. Idag ska vi bänka oss på en restaurang som heter Kippers källare. Mysig källarmiljö med många tända kandelabrar. Riktigt god mat serverar de. En bonus är att de i vårt sällskap som vill äta julbord kan göra de, vi andra kan välja annan mat.

Klädångest var det ja. Som alltid har jag tänkt ut ungefär vad jag ska ha på mig, men när jag väl provar det så är jag inte lika säker mer.  Tiden springer iväg (ungerfär som nu när jag sitter här) och plagg efter plagg hamnar på sängen. Ja, ja, jag kan ju börja med att göra vid håret så har jag kommit en bit på vägen.

Hoppas ni får en mysig kväll och helg, slår vad om att ni sitter bänkade framför Idol hela högen :o)


Kloka kommentarer
Postat av: Zassi

Åh Tjena!! Du jag känner igen mig :)
Brukar höra av guben när vi ska gå ut genom dörrn och jag tar på mig skorna; -Va?! Har du bytt kläder igen?!! -Eeh.. Jaaaaa?? *hihi*
Hoppas kvällen blev alldeles underbar!! Kramiz//Z

2007-12-08 @ 13:07:34
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Nej, det blev inget Idol för mig. Jag var också ute med jobbarkompisar och åt middag. Men jag var så besviken att inte Amanda vann så det var lika bra att jag inte såg det... Ha en bra dag!

2007-12-10 @ 11:01:56
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: annaoco

Zazzi: Ja, kvällen var suverän, inte en ryka på kroppen, alla veck är uttänjda till max ;o)
Kristina: Det är kanske som många har sagt, Marie passar i Idol-facket men Amanda ska köra sitt eget race? Det går säkert bra för hene, hon är kanonduktig. Trodde jag skulle tuppa av när hon sjöng Hallelujah, härligt.

2007-12-10 @ 12:42:12
URL: http://annaoco.blogg.se
Postat av: Gjermundanastasia

Sehr schon, gut gemacht

2009-01-08 @ 09:05:47
URL: http://gjermundanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0